DOSTAVA

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam na vaš naslov dostavi dostavna služba DPD oziroma vam osebno dostavimo z lastno dostavo.

Kam bo dostavljen paket?

Od vašega naročila je odvisno kje bo paket dostavljeno. Pakete predamo na naslov, ki ste ga vnesli v naročilu. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (dom, podjetje, pisarna, itd.), vam bo lahko po pogojih dostavne službe DPD, dostavljalec pustil izdelek na prevzemnem mestu, o čemer vas bo predhodno obvestil.

Ali bom obveščen o natančnem datumu dostave?

V kolikor boste vnesli v naročilo vašo kontaktno telefonsko številko boste od dostavne službe DPD prejeli obvestilo SMS o datumu dostave.

Lahko izdelke prevzem osebno?

Če želite izdelek osebno prevzeti, imate na voljo možnost izbire »osebni prevzem«, kjer stroški odpošiljanja ne bodo obračunani.  Izdelek je možno osebno prevzeti na naslovu: Ljubljanska cesta 16, Velenje.  V primeru izbire osebnega prevzema vas bomo obvestili, ko bo izdelek pripravljen za prevzem.

Koliko znašajo stroški pošiljanja?

Strošek dostave je odvisen od zneska naročenih izdelkov. Za naročila v vrednosti  do 99,00 € znaša poštnina 3,90 €. Za naročila v vrednosti nad 99,00 € je dostava brezplačna. Cene vključujejo DDV.

 

ODSTOP OD POGODBE 

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

Kako dolgo imam pravico do odstopa od pogodbe?

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kako lahko odstopim od pogodbe?

Kupec obvesti ponudnika na elektronski naslov info@dah.si s podano izjavo o odstopu od pogodbe.

Kdo krije stroške vračila izdelka v kolikor kupec odstopi od pogodbe?

Strošek vračila izdelka, v kolikor kupec odstopi od pogodbe, bremeni kupca.

Kako dobim denar nazaj, ko vrnem izdelek?

Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, s priporočeno pošiljko. Poslanim izdelkom je potrebno priložiti kopijo računa, naročila in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, ob pogoju, da bo kupec prodajalcu do takrat vrnil kupljeni izdelek.

 

PLAČILA

Katere možnosti plačila obstajajo?

Spletna trgovina dah.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju
  • z nakazilom na račun ponudnika po izdaji predračuna
  • s kreditno kartico Visa, MasterCard, Maestro
  • preko sistema PayPal

Kako izvesti plačilo po povzetju?

Kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila ob prevzemu naročenega blaga s strani dostavne službe, ko vam ta izroči blago. Plačilo kupnine po povzetju ne predstavlja dodatnih stroškov.

Kako izvesti plačilo po predračunu?

Kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila po izdanem predračunu na račun ponudnika. Podatki o naročilu in predračun bodo kupcu po zaključku naročila poslani na njegov elektronski naslov. Naročilo je rezervirano najdlje 1 delovni dan od potrditve naročila. V primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklem enem dnevu vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.

Kako izvesti plačilo s kreditno kartico?

Kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila z veljavno kartico Visa, MasterCard in Maestro. Vrednost kupnine bo v trenutku odpreme vašega paketa rezervirana na vaši kreditni kartici. Vašo kreditno kartico bomo bremenili šele v trenutku, ko bomo blago posredovali dostavni službi.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran dah.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

 

NAROČILA

Kako lahko naročim pri vas?

Vse izdelke v naši spletni trgovini lahko enostavno naročite s klikom miške. Naša trgovina vas popelje v enostavnih korakih – od nakupovalnega vozička do zaključka naročila – hitro in enostavno. Ni se vam potrebno niti registrirati.

Bi radi naročili izdelek, ki ga v naši trgovini ne najdete ali pa je spletno naročanje preveč zahtevno? Potem nas le pokličite – vaše naročilo bomo z veseljem sprejeli po telefonu. Ali pa nam pošljite e-pošto:

Telefon: 070 170 034
E-pošta: info@dah.si

Kako izvesti naročilo po telefonu oziroma e-pošti?

Kupec lahko naroči izdelek tudi preko telefona na št. 070 170 034 ali pa po e-pošti info@dah.si. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po predračunu se kupec strinja s splošnimi pogoji.

Ali lahko prekličem naročilo?

Kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročilo. Preklic je možen na elektronski naslov info@dah.si. V elektronskem sporočilu morate obvezno navesti ime in priimek kupca, naslov in številko naročila. V naslov vpišite PREKLIC NAROČILA.
Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo.

 

REKLAMACIJE

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine dah.si omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. 

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov info@dah.si ali na telefonsko številko 070 170 034.