SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine dah.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino dah.si (v nadaljevanju tudi »prodajalec«, »dah.si« ali »spletni gradbeni center«) upravlja podjetje Enego d.o.o., Šalek 91, 3320 Velenje, PE Dah gradbeni center, matična številka 6573371000, davčna številka SI68246765. Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Celju, dne 18.03.2014. Osnovni kapital podjetja znaša 7.500,00 €. TRR: SI56 1010 0005 7434 083, odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.. Podjetje Enego d.o.o. PE Dah gradbeni center je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec«, »dah.si« ali »spletni gradbeni center«)

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine dah.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Enego d.o.o. in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

CENE IZDELKOV

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene kot tudi morebitni popusti ali ugodnosti veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ima kupec pravico odstopiti od nakupa. V cenah niso všteti stroški dostave. Stroški dostave se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.

IZDAJA RAČUNA

​Račun izdamo ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko je blago odpremljeno. Kupec prejme račun skupaj z naročenimi izdelki. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina dah.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju
  • z nakazilom na račun ponudnika po izdaji predračuna
  • s kreditno kartico Visa, MasterCard, Maestro
  • preko sistema PayPal

Plačilo po povzetju – kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila ob prevzemu naročenega blaga s strani dostavne službe, ko vam ta izroči blago. Plačilo kupnine po povzetju ne predstavlja dodatnih stroškov.

Plačilo po predračunu  –  kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila po izdanem predračunu na račun ponudnika. Podatki o naročilu in predračun bodo kupcu po zaključku naročila poslani na njegov elektronski naslov. Naročilo je rezervirano najdlje 1 delovni dan od potrditve naročila. V primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklem enem dnevu vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.

Plačilo s kreditno kartico Visa, MasterCard, Maestro  –  kupec poravna vrednost kupnine spletnega naročila z veljavno kartico Visa, MasterCard in Maestro. Vrednost kupnine bo v trenutku odpreme vašega paketa rezervirana na vaši kreditni kartici. Vašo kreditno kartico bomo bremenili šele v trenutku, ko bomo blago posredovali dostavni službi.

 

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi narave poslovanja se podatki o izdelkih v spletni trgovini dah.si pogosto spreminjajo. Cena v spletni trgovini velja za vse uporabnike spletne trgovine, za goste spletne trgovine, kot tudi tudi za registrirane uporabnike. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini. 
Vse slike izdelkov so zgolj informativne narave. Pri izdelkih lahko pride do manjšega odstopanja v barvah med izdelkom na sliki in dejanskim izdelkom.

 

PROMOCIJSKE KODE

S promocijsko kodo lahko uporabnik dostopa do ugodnosti pri nakupu. Promocijska koda je časovno omejena, ter objavljena na način, ki odgovarja marketinški akciji ponudnika. Le-ta ne zagotavlja, da obstaja aktivna promocijska koda v času nakupa.

 

VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino dah.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost dah.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino dah.si pa postane registriran uporabnik v dah.si. Tako gost kot registriran uporabnik dah.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini dah.si. Obiskovalec lahko registracijo za registriranega uporabnika v dah.si opravi preko spleta. Ob registraciji v spletno trgovino kot registrirani uporabnik pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika dah.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Dah.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 1. aprila 2020 in ZVOP-1. Več si lahko preberete v rubriki Varovanje osebni podatkov in piškotki.

 

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O tem naj obvesti ponudnika na elektronski naslov info@dah.si. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, s priporočeno pošiljko.

Poslanim izdelkom je potrebno priložiti kopijo računa, naročila in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, ob pogoju, da bo kupec prodajalcu do takrat vrnil kupljeni izdelek. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe pošljite izdelke na naslov Enego d.o.o., PE Dah gradbeni center, Ljubljanska cesta 16, 3320 Velenje. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ali izdelek, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo. 

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, neodprto, v nespremenjeni količini in neuporabljeno. Embalaža je sestavni del artikla in jo je ob vračilu prav tako potrebno vrniti v prvotnem stanju. V času prejetja izdelka morajo biti le-ti ustrezno zaščiteni. V kolikor bo izdelek neprimerno zavarovan in se bo med transportom poškodoval, za to odgovarja potrošnik in mu prodajalec ni zavezan k vračilu kupnine, saj se smatra, da je bil izdelek poškodovan ali uničen zaradi krivde potrošnika, ki izdelka ni ustrezno zavaroval. Pošiljk z odkupnino prodajalec NE sprejema.

 

PREKLIC NAROČILA

Kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročilo. Preklic je možen na elektronski naslov info@dah.si. V elektronskem sporočilu morate obvezno navesti ime in priimek kupca, naslov in številko naročila. V naslov vpišite PREKLIC NAROČILA.
Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo.

 

REKLAMACIJA

V kolikor niste zadovoljni z izdelki ali menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nas o tem obvestite na elektronski naslov info@dah.si in izdelke pošljete na naslov Enego d.o.o., PE Dah gradbeni center, Ljubljanska cesta 16, 3320 Velenje. Ob sprejetju izdelkov vam povrnemo kupnino, strošek poštnine pa bremeni kupca. Ob vračilu je potrebno navesti razloge za vračilo ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo (kontaktni podatki in TRR račun).

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje Enego d.o.o. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine dah.si omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Vse slike, vsebine, besedila, logotip ter blagovna znamka dah.si je v lasti lastnika spletne trgovine. Reproduciranje, distribuiranje, predelava ali druga uporaba avtorskih del, objavljenih na spletni strani www.dah.si, brez pisnega dovoljenja lastnika spletne trgovine ni dovoljena in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Enego d.o.o. PE Dah gradbeni center spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se tudi po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost obravnavanja pritožb. V primeru težav nas lahko kontaktirate na telefon 070 170 034 oziroma nam pošljete elektronsko sporočilo na elektronski naslov info@dah.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Enego d.o.o. PE Dah gradbeni center si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.